Φόρτωση ...

Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελίες - Τρόποι πληρωμής - Αποστολές

 

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

1.Paypal

Ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.
Λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail απο την εταιρεία μας για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας σας, το κόστος αποστολής, καθώς και το LINK για την πληρωμή μέσω του ασφαλούς περιβάλλον του PayPal.
Αποστολή παραγγελίας.
Για να είναι σε ισχύ η παραγγελία σας και να δεσμευθούν για λογαριασμό σας τα προϊόντα θα πρέπει να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας.

( ΑΝΕΝΕΡΓΟ  ΛΟΓΩ CAPITAL CONTROLS)


2.Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό


ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ

ΤΡΑΠΕΖΑ  ΠΕΙΡΑΙΩΣ : 66 2012 6218 664

  IBAN: GR40 0171 6200 0066 2012 6218 664

SWIFT CODE PIRBGRAA

             
 



 ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK : 220-002101-288870

IBAN GR54 0140 2200 2200 0210 1288 870

SWIFT  CRBAGRAA 

 

 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
:     303/553149-79 

IBAN GR59011030300000 303 / 553149 - 79
SWIFT-BIC ETHNGRAA

                                        
                                  

3.Αντικαταβολή

Εάν επιλέξετε αντικαταβολή θα πληρώσετε με μετρητά στον άνθρωπο που θα σας παραδώσει την παραγγελία σας. Το κόστος είναι    4 € και είναι σταθερό, ανεξάρτητα από το ύψος κάθε παραγγελίας.Εξαρτάται όμως από το βάρος της, και χρεώνεται ανάλογα.


Επιβαρύνομαι με ΦΠΑ;

Όλες οι παραγγελίες επιβαρύνονται με ΦΠΑ ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στην τιμή όλων των προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα 6984 365708 (cosmote)   &   6943 125922 (vodafone)

μπορείτε να δώσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας.

Προϊόν που έχω παραγγείλει δεν υπάρχει. Τι πρέπει να κάνω;

Ορισμένες φορές κάποια προιόντα έχουν εξαντληθεί από την αποθήκη μας και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το site μας. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσει μαζί σας ο υπεύθυνος του online καταστήματος για να σας ενημερώσει και να σας δώσει εναλλακτικές προτάσεις.



Υπάρχει έντυπος κατάλογος προϊόντων;

Προς το παρόν δεν υπάρχει έντυπος κατάλογος των προιόντων μας.

Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων που εμπορευόμαστε εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας .


Πως ενημερώνομαι για την διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Με την ηλεκτρονική αποστολή της παραγγελίας σας λαμβάνετε εντός 48 ωρών e-mail που σας ενημερώνει με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε. Επίσης μπορείτε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείου να μας στείλετε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και εντός 48 ωρών θα λάβετε ενημέρωση για την διαθεσιμότητά τους. Επιπλέον το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στην διάθεσή σας καθημερινά, για σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία σας. Παρά ταύτα, για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας



Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας μου;

Ο χρόνος προετοιμασίας των παραγγελιών για όλα τα προϊόντα, εφόσον βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, είναι από 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες (δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής). Εξαιρούνται οι παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:

• Ολοκληρωμένες μπομπονιέρες γάμου & βάπτισης: 20 – 30 εργάσιμες ημέρες.
• Λαμπάδες γάμου: 15 – 20 εργάσιμες ημέρες.
• Γλυκά: 15-20 εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;

Προσπαθούμε να σας παρέχουμε το δυνατόν καλύτερες και πληρέστερες πληροφορίες καθώς και καθαρές φωτογραφίες σχετικά με τα προϊόντα μας, παρόλα αυτά κατανοούμε πλήρως την επιθυμία σας να παραγγείλετε δείγματα για να δείτε τα προϊόντα και από κοντά. Για το θέμα αυτό επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας.

Παραγγελίες οι οποίες έχουν μεγάλο αριθμό δειγμάτων άνω των 3 διαφορετικών κωδικών που δεν είναι άμεσα διαθέσιμοι χρειάζονται συνήθως μεγάλο χρόνο προετοιμασίας οπότε στην περίπτωση αυτή δεν ισχύουν οι χρόνοι αποστολής των παραγγελιών και εκτελούνται κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη.

Πόσα κουφέτα συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των μπομπονιέρων γάμου και βάπτισης;

Στις μπομπονιέρες γάμου (κλασσικές)  η τιμή των προϊόντων όπως αναφέρονται, περιλαμβάνει 9 κουφέτα - και στις μπομπονιέρες βάπτισης 5 κουφέτα της εταιρίας Χατζηγιαννάκη.Κάποιες μπομπονιέρες  διατίθενται  και με λιγότερα κουφέτα.

Τι πρέπει να προσέχω σχετικά με τα κουφέτα;

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία με θερμοκρασίες μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου. Δεν κάνει να τοποθετούνται σε ψυγείο και η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα αμυγδάλου στις θερμοκρασιακές μεταβολές. Όταν το κουφέτο μετακινηθεί από κρύο σε ζεστό χώρο ή ανάποδα, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσει ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά του.
Η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους μέχρι 25 βαθμούς γίνεται χωρίς κίνδυνο. Για περιόδους με μεγαλύτερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με κίνδυνο και ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.



Θα παραλάβω με e-mail επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης αμέσως μόλις στείλετε την παραγγελία σας. Το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.


Ποιοί είναι οι τρόποι αποστολής  των προϊόντων;

Οι τρόποι αποστολής των προϊόντων είναι:

• Αποστολή με COURIER.

Αποστολή της παραγγελίας σας είτε με τη Γενική ταχυδρομική-είτε με την ACS courier. Με την ηλεκτρονική αποστολή της παραγγελία σας σε εμάς λαμβάνετε με e-mail εντός 2 εργάσιμων ημερών το ακριβές ποσό εξόδων αποστολής.

• Αποστολή με τα EΛ.ΤΑ (ελληνικά ταχυδρομεία) . Με την ηλεκτρονική αποστολή της παραγγελία σας σε εμάς λαμβάνετε με e-mail εντός 2 εργάσιμων ημερών το ακριβές ποσό εξόδων αποστολής.

Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών

Αποστολή με τα Κ.Τ.Ε.Λ

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Για αποστολή με Courier (γενική ταχυδρομική-acs)

Τα έξοδα αποστολής για τις παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα και αποστέλλονται με εταιρία courier , είναι 7 ευρώ για συνολικό βάρος έως 4 κιλά, ενώ για κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεστε προσθετικά με 1 ευρώ.Τα έξοδα αποστολής για την Κύπρο και τις υπόλοιπες Ευρωπαικές χώρες ανέρχονται στα 25 ευρώ.

Για αποστολή με τα ΕΛ.ΤΑ

Τα έξοδα αποστολής για τις παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα και αποστέλλονται με τα ελληνικά ταχυδρομεία είναι 5 ευρώ για συνολικό βάρος έως 4 κιλά, ενώ για κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεστε προσθετικά με 1 ευρώ.

Για αποστολές με πρακτορεία μεταφορών & ΚΤΕΛ

Τα έξοδα αποστολής για τις παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα και αποστέλλονται με πρακτορεία μεταφορών & ΚΤΕΛ είναι 6 ευρώ για κάθε δέμα ανεξαρτήτως βάρους.

*Για αποστολές σε Νησιωτικούς προορισμούς (Νησιά Αιγαίου-Ιονίου-Κρήτη) πρόσθετη επιβάρυνση , για κάθε τρόπο αποστολής.

Κάνετε αποστολές μόνο στην Ελλάδα?

Αποστολές κάνουμε σε όλη την Ελλάδα, το νησί της Κύπρου και σε όλες τις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης.


Θα λάβω επιβεβαίωση για την αποστολή της παραγγελίας μου;

Αμέσως μόλις φύγει η παραγγελία σας από εμάς, θα λάβετε e-mail στα στοιχεία που μας έχετε δώσει που θα σας ενημερώνει για τον αριθμό φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να την αναζητήσετε.

Ποιός είναι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με εταιρία courier και παραλαμβάνονται σε 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες (για παραδόσεις εντός Ελλάδος) από την ημερομηνία αποστολής των προϊόντων. Για αποστολές εκτός Ελλάδος ο χρόνος παράδοσης είναι από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Σημειώστε ότι τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες δεν υπολογίζονται ως εργάσιμες ημέρες καθώς επίσης και ότι υπάρχει περίπτωση καθυστέρησης της αποστολής σας σε περίπτωση απεργιών ή άσχημων καιρικών συνθηκών.

Μπορώ να κάνω επιστροφή προιόντων που παρέλαβα;

Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας, σας δίνουμε την δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, μέσα σε διάστημα 5 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Επιστροφές μπορούν να γίνουν μόνο σε στολίδια και υλικά κατασκευής, και εφόσον δεν έχουν ανοιχτεί από τη συσκευασία τους.

Μέσα  στο παραπάνω  χρονικό διάστημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε γραπτώς  μαζί μας ( email - fax ) , και να μας αποστείλετε το αίτημα σας , με πλήρη αιτιολόγηση του λόγου επιστροφής.

Επιστροφές δεν μπορούν να γίνουν σε έτοιμες μπομπονιέρες καθώς και σε κουφέτα, ζαχαρωτά, γλυκά.

Επιστροφές μπορούν να γίνουν  και σε προιόντα που πιθανόν  έχουν κάποιο ελλάτωμα, στις παραπάνω πάντοτε προθεσμίες , προκειμένου να γίνει αντικατάστασή τους, με τα έξοδα αποστολής αυτών να βαρύνουν την εταιρία μας.

Σε περίπτωση που η επιστροφή προιόντων δεν είναι σύμφωνη με τα παραπάνω, η εταιρία μας δεν θα αποδεχθεί οποιοδήποτε αίτημα επιστροφής.


ΜΠΑΛΟΝΙΑ